تبلیغات
فرهاد خدایی - چگونه عضلات (شکم) قوی تر می شوند به وبلاگ من خوش آمدید◘برای بهبود مطالب لطفا به پست ها امتیاز بدهید◘نظر فراموش نشه♥ممنون
 
فرهاد خدایی
فرهاد خدایی.میهن بلاگ
درباره وبلاگ



مدیر وبلاگ : فرهاد خدایی
نویسندگان
چگونه عضلات (شکم) قوی تر می شوند
دوشنبه 18 شهریور 1392

چگونه عضلات قوی تر می شوند

اگر شما چند روز پشت سر هم مسافتی را با سرعت یکنواخت و آهسته ای بدوید،
 هرگز سریع تر نخواهید دوید یا قوی تر نخواهید شد.
اگر هنگام برداشتن وزنه از زمین، احساس سوزش عضلانی کنید، آن را به زمین
می گذارید، در نتیجه روز بعد احساس دردنخواهیدکرد ولی قوی تر هم نخواهید شد.
هر نوع پیشرفتی در قوی کردن ماهیچه ها توسط فشار آوردن به آنها (ورزش شدید)
 و جبران مجدد آن( استراحت) حاصل می شود.
روزی که شما به بیرون از خانه می روید و به شدت ورزش می کنید، باعث می شوید
 ماهیچه هایتان در طی ورزش احساس سوزش کنند. این سوزش نشان می دهد،
عضلات شما در حال تخریب شدن هستند. روز بعد، احساس درد عضلانی می کنید،
 چرا که ماهیچه ها تخریب شده اند و نیاز به بهبود مجدد دارند. دانشمندان این
فرآیند را DOMS یعنی "درد عضلانی تاخیر یافته" می نامند.


ساختن عضله
در ادامه مطلب تمرین برای ساخت عضلات شکم (six pack )

عضلات شکم six pack


فکر می کنم همه با این موضوع که عضلات شکم جزء مهم ترین عضلات در یک فیزیک بدنی به حساب می آیند موافق هستند ولی واقعیت این است که عضلات برجسته شکم سعی و تلاش مضاعف را می طلبد. من تصمیم گرفته ام در مورد ۷ برداشت ناصحیح که در مورد تمرینات شکم با آن روبه رو می شویم برایتان توضیح دهم تا بدین ترتیب از تکرار این اشتباهات جلوگیری نمائید.

عضلات شکم six pack

۱) برای داشتن عضلات شکم تفکیک شده می بایست ساعت ها تمرین کرد

مسلماً این طور نیست. تمرین برای مدت طولانی هیچ تأثیر مضاعفی برای عضلات شکم ندارد و تنها نتیجه ای که برایتان به ثمر خواهد داشت ضعیف تر شدن و یا تمرین زدگی خواهد بود. تمرینات شکم باید کمتر از ۲۰ دقیقه به طول بیانجامد.

۲) قرص های چربی سوز کمک بسیار شایانی در سوزاندن چربی در اطراف شکم می کنند

به نظر من بهتر است به جای چربی سوز دو تا شکلات بخورید. درست است که چربی سوزها مواد مؤثری هستند ولی آنها به هیچ وعنوان دارای قدرت آب کردن چربی به صورت موضعی نمی باشند چربی باید در کل بدن بسوزد بهترین چربی سوز همین غذائی است که ما می خوریم چیزی که ما به آن نیاز داریم در رژیم غذائی موجود می باشد.

۳) برای داشتن عضلات تفکیک شده شکم حتماً باید رژیم بسیار سختی را در پیش گرفت

با یک مقدار تغییر در همین رژیم غذائی معمولی هر کسی می تواند از عضلات شکم تفکیک شده برخوردار شود با این اوصاف در نظر داشته باشید که یک رژیم غذائی مؤثر، در داشتن عضلات تفکیک شده شکم نیاز به تکنیک مختص به خود دارد. مصرف سدیم را کم کنید، کالری مصرفی روزانه را کم کنید. درصد چربی غذا را کم کنید، آب زیاد بنوشید ولی با وجود تمام این محدودیت ها که در رژیم غذائی برای خود ایجاد می کنید هنوز یک سری راه ها است که بتوانید از رژیم غذائی خود لذت ببرید. پس این را به خاطر داشته باشید که نیازی نیست حتماً از یک رژیم سخت پیروی کنید بلکه باید بر این نکته واقف باشید که چه موقع و چه نوع غذائی را بخورید.

) اگر در تمرینات شکم از وزنه استفاده کنید عضلات شکم، خود را بهتر نمایان می سازند

وقت خود را هدر ندهید. استفاده از وزنه هیچ سودی برایتان نخواهد داشت. این را به خاطر داشته باشید که عضلات شکم هیچ وقت افزایش حجمی را که عضلات پا یا سینه بر اثر تمرینات با وزنه به دست می آورند را به دست نخواهد آورد. عضلات شکم خیلی کم بر حجمشان افزوده می شود و برای این که آنها را بهتر نمایان سازید باید چربی روی آنها را آب کنید و تنها راه برای داشتن عضلات تراشیده رژیم غذائی و تمرین است و استفاده از وزنه، معجزه ای در نمایان شدن عضلات شکم ایجاد نمی کند.

۵) من می توانم غذای پُر چرب بخورم چون که با تمرین کردن به سادگی آنها را می سوزانم

شما می توانید ۳تا شکلات به ۲تا شکلات قبلی خود بیفزائید. هیچ می دانید که اکثر افراد در خلال تمرین حتی نصف کالری مصرفی را هم نمی سوزانند و کالری که مصرف نشده راهی جز ذخیره شدن به صورت چربی را نخواهد داشت. تنها راه مبارزه با این رویه این است که با شکم خالی به تمرین بپردازید زیرا در آن صورت بدن برای تأمین انرژی مجبور است از سلول های چربی استفاده نماید و آن موقع است که می توان از چربی به عنوان سوخت مصرفی بدن استفاده کرد.

۶) حرکت دراز نشست برای کمر بد است

در اکثر موارد این طور نیست. چرا دراز و نشست مضر است، هر روز که از خواب پا می شویم آن را انجام می دهید و چه کسی گفته که اگر می خواهید دراز و نشست مؤثر باشد باید حتماً ساعد به زانو برسد چرا نصف این مسیر را بالا نیائیم و دوباره برگردیم به سر جای اول. مطمئن باشید که به همین طریق هم می توانید یک فشار مستمر را بر روی عضلات شکم وارد سازید.

حرف من این است اگر تمرین را به روش صحیح انجام دهید هیچ گونه ضرری عایدتان نخواهد شد من شخصاً هرگز نشنیده ام که کسی از حرکت دراز و نشست دچار کمر درد شود و این تئوری به نظر من از آن جا نشأت می گیرد که فرد به نوعی دچار کمر درد خفیف بوده و با انجام حرکت دراز و نشست باعث شده که درد آن مزمن شود.

۷) اگر در روز چندصد تا دراز و نشست انجام دهید عضلات شکمتان تفکیک شده خواهد شد

شما می توانید در ۱ دقیقه ۲۰۰تا دراز و نشست بروید ولی باز هم خبری از عضلات تفکیک شده شکم نباشد و تمرین به تنهائی باعث داشتن عضلات شکم تفکیک شده نخواهد شد و این آشپزخانه است که رکن اصلی را در داشتن یک شکم تراشیده ایفا می کند.





دسته بندی مطلب : متفرقه، 
برچسب ها : بدن سازی، ساخت عضلات، عضله سازی، ساخت سیکس پک، six pack، باشگاه بدن سازی، چگونه عضلات قوی داشته باشیم،
لینک های مرتبط :
سه شنبه 14 شهریور 1396 ساعت 12 و 35 دقیقه و 16 ثانیه
Fabulous, what a website it is! This web site presents valuable data to
us, keep it up.
دوشنبه 30 مرداد 1396 ساعت 13 و 15 دقیقه و 08 ثانیه
Thanks on your marvelous posting! I seriously enjoyed reading it, you could be
a great author.I will always bookmark your blog and will eventually come back down the road.
I want to encourage continue your great writing, have a nice
afternoon!
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 17 و 29 دقیقه و 25 ثانیه
Spot on with this write-up, I absolutely believe this site needs a lot more attention.
I'll probably be returning to read through more, thanks for
the info!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
ابزارهای مورد نیاز
 
 
بالای صفحه
 
کلیه حقوق این وبلاگ برای فرهاد خدایی محفوظ است2013
به وبلاگ من خوش آمدید....برای همکاری در این وبلاگ با ما تماس بگیرید.باتشکر.فرهاد خدایی